02-02-2015
Motionscenter
På grund af større reparationer og rengøring, er motionscenteret lukket, mandag den 2. februar mellem kl. 9.00 og 13.00.
Gæster i svømmehallen i 2015: ...............  14.311
Gæster i svømmehallen i dag: ............... 441

Instagram     



Stilleaften hver tirsdag aften

Vinteren banker på og vil ind. Heldigvis tilbyder vi stadig vores hyggelige tirsdags stilleaftener frem til den 25. marts, hvor du hver uge kan slappe af i den lune og behagelige Svømmehal på en helt anden måde.

Hver tirsdag aften, kan du opleve Herning svømmehal i sin smukkeste udsmykning, når vi dæmper lyset og skruer op for vores hyggespots. Vandet er belyst nedefra, og gør det til en helt særlig oplevelse at svømme i, mens du lytter til sagte musik. Har du lyst til at sidde og slappe af efter en dejlig svømmetur, er der opsat små borde, hvor du kan sidde og hygge med vennerne.

Hver tirsdag fra 20:00 til 21:45
 

Pris: Svømmebillet eller dit kort

Peeling i vores saunaområde
(Fra 20:45 til 21:45)

Har du mulighed for det, kan du for blot 20 kr. deltage i peeling i vores saunaer.

LÆS MERE HER

Arrangementet er forbeholdt voksne






Nyt fra svømmehallen
Det nye år Oprettet: 02-01-2015

Alle vore gæster ønskes et godt nytår. Svømmehallens personale glæder sig til at tage fat få ...



Seneste indlæg i Forum
Saunagus Oprettet: 30-10-2014

Foreningen Aktiv Oprettet: 15-10-2014


Opret nyt indlæg i Forum
Nytårsforsæt

30-12-2014

Det er nu ærmerne skal have et ekstra opsmøg - det er nytår
 
Nytår er ensbetydende med nytårsforsætter. Traditionen med at sætte mål for det kommende år er en god ide, men som du sikkert ved, har mange mennesker svært ved at holde sig til planen. Her får du et par gode råd som hjælp til at holde dig på sporet.

1) Skriv dine nytårsforsætter ned og hæng papiret et sted, hvor du ser det.
 
2) Skriv dine mål ned som om de allerede er opnået. Hvis det for eksempel er dit mål at træne tre gange om ugen, så skriv dit forsæt som " Jeg trænede tre gange om ugen i 2015." - derved øger du dine muligheder for at nå målene.
 
3) Hvis målet er at træne tre gange om ugen, hvordan vil du så træne? Hvor vil du gøre det? Hvad tid på dagen vil du gøre det?
 
Hvis du er for vag i din formulering af dit forsæt, vil det være nemmere at finde en grund til at undgå det. Så, for din egen skyld: vær specifik.
 
4) Beløn dig selv undervejs. Det er vigtigt, at du belønner dig selv for at holde dit mål.
Ved at lave en belønningsstruktur hjælper du dig selv til at holde fokus på dine nuværende mål.

De mest populære nytårsforsætter
Leve sundere. Dyrke mere motion. Arbejde mindre. Mere tid til det vigtige. Mindre stress.

Godt Nytår - og på gensyn i Herning Svømmehal!



Herning Svømmehal • Brændgårdvej 20 • 7400 Herning • Tlf. 9628 8686 • Mail: bade@herning.dk